Dreceres

dissabte, 6 d’octubre del 2012

Sendera darrera Miravet

Descobrir un sender nou per nosaltres darrera el Castell de Miravet és el que ens hem proposat aquest dissabte. Els 17 que avui hem acudit a la cita setmanal, Albert - Arturo - Carles - Ferran - Joël - Jordi - Josep - JuanLu - Lluís - Lluís S. -  Miquel - Quique - Ramon - Ramon V. - Salvador - Sergi - Sergi U., cap allà ens hem anat.

DESCARREGA'T LO TRACK! amb format GPX (pel GPS)

El recorregut ha estat molt similar a un altre que ja havíem fet, que és el que passem per 4 camins, coll del Pinell i darrera del Castell de Miravet. Però aquesta vegada en lloc de baixar cap a la plana de darrera el Castell, hem seguit la cresta a ma esquerra  quan hem estat al darrer coll, fins trobar un sender que creua el camí en direcció esquerra, també.
El sender ha estat una mica complicat, primer fàcil, despres un tram en pujada i després un descens molt pronunciat amb pedra solta, molts escalons i forta pendent. Total, que els 'cabres' del grup han gaudit una bona estona, altres hem baixat amb cura però gaudint també del barranc que hi havia a l'esquerra, quasi tallat a pic, i d'altres com s'ha pogut.
Al final es pot dir que tothom ho ha fet i tots hem estat content de la nova descoberta. encara ens en queda un que un altre dia ja farem, que va pel fons del barranc i sembla més assequible per a tothom.

La dificultat avui no ha estat el factor limitant, i el sender ens el apuntem per altres vegades.